Deprince

säger vad ja tycker

barnvagn

Publicerad 2015-09-25 08:38:00 i Barnvagn,

 
 Hej alla familjer!
 
Idag lovade jag att ta upp den vagn jag själv aldrig skulle köpa.
Och det är Kronan vagnen eftersom dom har så mycket problem med vagnen.
Som ni har säkert läst så har vissa vagnar fel på på sina framhjul och det är då fel på framgafflarna samt hjulhus en. Som gör att framhjulen vobblar eller blir sneda.
Sen har dom tydligen en serie till där peggen lossnar från framgaffeln.
Men förutom dom felen så finns det massa andra fel med den som att muttrar inte sitter fast ordentligt chassit är snett en hel del gnissel bromshålen på bakhjulen är inte i rätt storlek så bromspinnen trycker ut bakhjulet.
Distansskruvarna vid fällningen tål inte trycket som dom blir utsatt för så det kan lossna.
Och det klassiska vid fällningen så åker inte lederna tillbaka som det ska och många verkar ha det svårt att man ska trycka ner handtaget för att kunna dra i låssäkringarna.
Självklart tror jag kronan kommer att lösa problemet med vobblande hjul men inte att dom viker sig eller att muttrar lossnar osv.
Så dom har långt kvar innan denna vagn blir riktigt bra.
Så i mitt tycke så är denna vagn inte bra alls för fem öre och skulle aldrig slösa ett öre på kronans vagnar.
 
Tack och hej
 
Deprince 
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela